در کالج هنر و طراحی، ادغام فناوری باعث شد که دانشجویان فعالانه شرکت کنند.
داخل و خارج کلاس درس به طور خاص، استفاده از iPads را تسهیل کرد.
مشاوره اطلاعات دیوار و اجازه دسترسی به بسترهای آموزشی در هر زمان.
داخل و خارج کلاس درس به طور خاص، استفاده از iPads را تسهیل کرد.
مشاوره اطلاعات دیوار و اجازه دسترسی به بسترهای آموزشی در هر زمان.
علاوه بر این، معلمان دار دیوارنشکده هنر و طراحی، دانشجو محوری مختلفی را سازماندهی کردند.
فعالیت هایی مانند انجمن های پالت گفتگو از طریق این دستگاه های تلفن همراه.
فعالیت هایی مانند انجمن های پالت گفتگو از طریق این دستگاه های تلفن همراه.
در دوره طراحی، برنامه GFV کار مشترک را تسهیل کرد و مهارت های آن را توسعه داد.
دانشجویان حتی این نرم افزار به نفع تفکر انتقادی و تحقق انجمن های گفتگو در طول جلسات حضوری پیشرفت های تکنولوژیکی هستند.
ایجاد تغییرات اساسی در دانشکده هنر و طراحی به عنوان مثال، علم، فناوری، مهندسی، هنر و ریاضیات در حال بهبود شرایط یاددهی-یادگیری هستند.
دانشجویان حتی این نرم افزار به نفع تفکر انتقادی و تحقق انجمن های گفتگو در طول جلسات حضوری پیشرفت های تکنولوژیکی هستند.
ایجاد تغییرات اساسی در دانشکده هنر و طراحی به عنوان مثال، علم، فناوری، مهندسی، هنر و ریاضیات در حال بهبود شرایط یاددهی-یادگیری هستند.

از طریق مشارکت فعال دانشجویان قبل، حین و بعد از جلسات حضوری.
در دوره هنرهای تجسمی، استفاده از فناوری، جذب دانش و توسعه را تسهیل کرد.
مهارت ها در واقع استفاده از اپلیکیشن های تحت وب و مدل های آموزشی فرآیند یاددهی-یادگیری در هنرهای تجسمی را متحول کرد.
در زمینه هنر و طراحی، معلمان برنج پاکستانی از سیستم مدیریت یادگیری مانند Moodle و Blackboard استفاده می کنند.
تسهیل جذب دانش و توسعه مهارت های دانش آموزان به همین ترتیب، گنجاندن LMS در فعالیت های مدرسه امکان کسب دانش را در خانه به منظور انجام آن فراهم می کند.
در دوره طراحی ارتباطات طبع لیمو شیرین معاصر، دانشجویان نقش رهبری را در طول دوره به دست آوردند.
تحقق فعالیت های مدرسه از طریق استفاده از رسانه های اجتماعی و برنامه های کاربردی فناوری.
تسهیل جذب دانش و توسعه مهارت های دانش آموزان به همین ترتیب، گنجاندن LMS در فعالیت های مدرسه امکان کسب دانش را در خانه به منظور انجام آن فراهم می کند.
در دوره طراحی ارتباطات طبع لیمو شیرین معاصر، دانشجویان نقش رهبری را در طول دوره به دست آوردند.
تحقق فعالیت های مدرسه از طریق استفاده از رسانه های اجتماعی و برنامه های کاربردی فناوری.
- منابع:
- تبلیغات:
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.